Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

miercuri, 3 martie 2010

Mesaj...altul


Ți-am promis că nu mă voi mai gândi la tine, la când ai să ajungi, la cum va fi...Ar părea că nu mă țin de cuvânt prin acest mesaj pe care ți-l trimit special ție. Încă nu te cunosc dar poate că aceste rânduri vor ajunge (ne)întâmplător la tine. Nu m-am mai gândit...alte griji îmi ocupă mintea ( deși aș vrea să mă umple un alt gând...poate într-o zi va fi și acela).M-am uitat pe cer ( cel dinlăuntrul meu) și am văzut că steluța de care ziceam că a răsărit e încă acolo...parcă m-ar veghea...e foarte gingașă...știu că Doamne va avea grijă să alăture și să facă într-o zi, din cele două cărări ale mântuirii, a ta și a mea, una singură. Și dacă nu va fi așa...te rog sa nu fi trist, voi încerca să nu fiu nici eu...Hristos, Iubirea singură sinceră total, va umple golurile din inimile nostre. Să Îl ai pe El mereu cu tine...știu că va avea grijă de tine. Și bucuria umple inima mea gândindu-mă la clipa în care ne vom găsi într-o întâlnire mântuitoare și vom păși dincolo unde Maica Sfântă, îngerașii, Sfinții, și mai mult Hristos- Domnul vor fi veșnic, veșnic, ....cu noi. Gândindu-mă așa, la întâlnirea cu Ei, știu că orice jertfă pe care am putea să o facem e mult prea mică pentru răsplată ( nu știu dacă pot să o numesc așa dar acum nu am alt cuvânt la îndemână).
Iartă-mă...am simțit numai că aș vrea să știi astea( poate nu vor ajunge la tine aceste rânduri dar le vei auzi altfel).
Să ai un post cu mult folos, cu multă rugăciune, căință iar la final să primești bucuria și lumina Învierii!
Doamne ajută!

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu