Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

joi, 11 martie 2010

Comuniunea de la metrou


Poate că sună ciudat „comuniunea de la metrou” când de regulă avem impresia (sau poate nu este o impresie) că oamenii se izolează unii de ceilalți deși sunt unii lângă alții. Ochii privesc în gol, pe fereastra metroului poate, unde oricum nu e nimic de văzut...doar întunericul...poate reflectare a întunericului existențial în care ne mișcăm. Dar nu asta vreau să scot în evidență astăzi ci altceva. Urcând scările de la metrou (nu cele rulante) constat că îmi este mult mai ușor atunci când sunt foarte mulți oameni...Pentru că urcarea lor mă ajută să am mai multă voință în urcarea mea. Și repetându-se episodul într-o zi mi-a venit în minte un lucru: așa e și cu urcușul duhovnicesc și cu mântuirea: „împreună cu” e mult mai ușor de dobândit pentru că „un altul ” e lângă tine, și voința lui devine și a ta iar voința ta devine și a lui, poate că tu nici nu îți dai seama de acest lucru și cred că nici nu trebuie...Câte ocazii ne oferă Dumnezeu de a fi împreună...de cunoaște mereu alți oameni...noi nu trebuie decât să ne deschim unii către ceilalți pentru a fi în comuniune...

2 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei Cristina !
    ~
    Mă Iertaţi vă rog !
    Atenţie, eu sunt clonat ! (Din cauza Clonei ... m-am răvăşit, dar încerc să-mi revin ! ... mă puteţi "găsi" ca "Autor 100 Ro", mai degrabă ... deoarece la mine, deocamdată ... e mult BALAMUC !)
    ~
    Tema : "ÎMPREUNĂ" ... este "dezbaterea ... mea" principală ... din Ultimul TIMP !
    ~
    Întradevăr ... doar ÎMPREUNĂ ... se face, sau ... SE MAI Poate FACE ... CEVA !
    ~
    Astăzi am "aşezat" câte ceva pe Coloana GADGET, pe Blogul meu "ElaEL ... ", şi am aflat de ÎNCETAREA activităţii a RADIO Simbol !
    Îmi pare rău ! Orice Proiect benefic ... trebuie să TRĂIASCĂ ! ... dacă se revine, VĂ ROG ... să mă anunţaţi ! Chiar sunt interesat !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. acum este 14.03.2010.7~13:07 (1:07 PM)
    Adresa mea de profil:
    http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721
    care APARE atunci cand se "aseaza" mouse peste AVATAR/Pseudonim !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere