Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

vineri, 12 februarie 2010

Pași prin suflet


Pășesc cu hotărâre
Prin casa sufletului meu
Să mă regăsesc,
Să mă-ntâlnesc
Cu Bunul Dumnezeu...
Aud un sunet lin
Ce vine dinlăuntrul meu
Să fie oare Dumnezeu?
Aud un glas duios
Ce inima-mi încântă
Să fie oare Maica Sfântă?
O voce blândă
Din inimă-mi răsună.
O mână delicată
Ce-mi prinde cu tărie
Voința mea plăpândă.
O licărire sfântă,
Dintr-o privire caldă
Spre mine se îndreaptă!
Vai!câtă bucurie
Se naște-atunci în mine
Când simt că Tu,
Preasfinte,
Mă privești pe mine.
Rămâi in sinea mea
Golită
De bucuria vieții!
Rămâi să îmi redai
Nădejdea și putința
De a iubi,
De privi cu bucurie,
De a stărui
În bine!
Rămâi cu mine Doamne
Să pot găsi în mine,
Un sens,o cale căre Tine
Rămâi cu mine Sfinte
Căci dacă Tu
Te vei lăsa gonit
De mine
Am să mă sting...
Aud în noaptea lină
A sufletului meu
Un sunet sfânt
Al pașilor pe care
Preablândul Dumnezeu
Îi face
Când se coboară
Sub cerul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu