Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

duminică, 4 aprilie 2010

Te voi aștepta...


S-a încheiat cu ajutorul Domnului și Sfântul Post. Sper că și pentru tine a fost bine și că te-ai bucurat de slujba Sfintei Învieri. Încep să mă întreb dacă nu cumva tu nu ești decât o închipuire a minții și inimii mele atât de doritoare de împlinire și echilibru. Poate că tu chiar exiști undeva și cândva ne vom întâlni...dar nu aș vrea oricum și dacă tu ești ”el” nici tu nu vei dori sa ne găsim oricum ...ci în Domnul. Așa întâlniți în Domnul, deși poate va mai trece un timp până se va întâmpla asta, tu vei recunoaște în mine persoana care să te însoțească pe calea spre fericire, adică spre comuniunea cu El iar eu voi recunoaște în tine același lucru. Așa întâlniți în Domnul iubirea va fi una curată,jertfelnică, izvorâtă din sinceritate, din iubirea de Domnul, va fi o iubire trainică...veșnică. M-aș bucura dacă aceste rânduri ar ajunge la tine și mai mult dacă te-ai regăsi și tu în aceste cuvinte. Eu am să te aștept. Cu ajutorul Domnului nu mă voi grăbi să te caut printre „ei”. Tu ești singurul care va putea să mă apropie de El așa cum voi fi și eu pentru tine. Să nu uiți să te rogi, să-i spui Domnului ce te doare, poate chiar și lipsa mea...am să-i spun și eu. M-aș bucura enorm ca întâlnirea noastră să fie rod al rugăciunii...Și până să ne întâlnim și recunoaștem concret ne vom întâni în rugăciune...în Domnul! Milostivul și Bunul Dumnezeu să te păzească de tot răul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu