Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

miercuri, 28 aprilie 2010

Nu pricep Curată


Ce mare taină se ascunde oare in spatele acestor înlănțuiri de gânduri, de fapte, de gesturi? În mod sigur există o logică pentru care ele s-au întâmplat și se întâmplă...Poate că răspunsul la întrebarea ”De ce?” îl voi afla într-o zi... într-o zi când sufletul îmi va fi curat, smerit și iubitor...Într-o zi când voi fi vindecată de boala în care zac...Stau, privesc spre mine, mă gândesc...și aștept...aștept raza aceea de lumină care să-mi cadă în inimă și să mă slobozească din starea de întrebare...și de răzvrătire...aștept să-mi picure în suflet lacrimile de curățire...aștept să pot pricepe iubirea Lui și a Maicii, să le pot primi și dărui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu