Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

vineri, 9 decembrie 2011

Tu...cel cautat

Tu...poate inca esti departe
Si viata noastra-i inca noapte
Dar am cerut de Sus rabdare
Spre-a fi iubirea mea mai mare...

Eu te-am chemat adesea langa mine
Atatea lacrimi curgand doar pentru tine...
Crezand ca poate esti fum ce piere cu lumina

Si umbrele ce se iveau pe inserat
Credeam ca esti tu...cel cautat..
Dar nu...de fiecare data...m-am inselat...

Si cate vise, cate doruri neimplinite
Cu fiecare inselare erau zidite
Iar zilele adesea imi erau nefericite...

Dar am cerut de Sus lumina multa
Iar sufletu-mi de astazi Il asculta
Pe Domnul ce-mi poate da...nadejde multa...

Si astazi...eu sufletu-mi l-asez
In mana Lui cea tare
Si tu, om bland cu inima senina
Lasand in urma ta ne-buna vina
Il cata de-astazi ca si mine
Caci numai El ne este intalnire
Pe drumul sfant spre mantuire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu