Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

duminică, 4 decembrie 2011

Eu m-am născut să Te iubesc

Adesea-n gândul meu se naște o-ntrebare
De ce m-am născut eu oare?
Și clipele ce cad consecutiv
Mă-ndeamnă ca să aflu un motiv...

Eu m-am născut...ca să privesc spre cer
Eu m-am născut ca ne-ncetat să sper
Eu m-am născut să Te slăvesc...
Eu m-am născut...să Te iubesc...

Eu m-am născut ca să zâmbesc
Și prin credință să trăiesc
Eu m-am născut să Te găsesc
Eu m-am născut...să Te iubesc...

Eu m-am născut pentru-a renaște
Și pentru ca orișice suspin
Să fie-o șoaptă spre Divin
Eu m-am născut să Iți slujesc
Eu m-am născut ... să Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu