Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

duminică, 25 decembrie 2011

E liniste si la tine?

Liniste...in suflet...in minte...in trup...ce voce duioasa are linistea...Tu, Omule drag...ce mai faci? ma intreb daca esti bine? Fii incredintat...ma rog mereu pentru tine! Uneori imi lipsesti atat de mult...si ma intreb oare cum arati? oare cum esti? Uneori am impresia ca mai am putin si cad in teoria predestinarii...nu, nu cred in ea...Doar simt ca pentru mine nu poti fii decat tu, sufletul meu nu vrea sa iubeasca decat un singur tu...adica pe tine...stiu sigur lucrul acesta...tu esti numai unul...Nu uita, Om drag, sa te rogi mult, tare mult si pentru mine. Te-am numit ''soare'' pentru ca vei fi pentru mine, am incredere in Domnul, una din razele de caldura si lumina prin care coboara in inima mea Iubirea Tatalui nostru ceresc. Ma intreb daca totul e o visare...unii poate ma judeca ca ''nu actionez'' concret...dar cum sa fac asta? Mi-e teama...sa nu te confund...si nu as vrea sa te privez de iubirea mea deplina, pe care am pastrat-o pana acum pentru tine.Poate ca nu vei citi aceste randuri dar stiu ca totusi, acolo, in adancul inimii tale...auzi si inima mea cum bate de dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu