Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

vineri, 16 decembrie 2011

O...teamă...

Când gândurile vii se-adună în a mea minte
Mă simt înlăunțuit...și nu mai am cuvinte...
Și parcă-un vuiet zgomotos dinlăuntru se-aude
Și-o teamă nefirească mă pătrunde...

Privesc cu ochii mari spre oameni
Sperând că vor pricepe suferința mea
Dar...mă înșel ca-ntotdeauna
Căci și-al lor suferință e la fel de grea...

În noaptea rece dintre clipe
Mă văd cum sper....să vină răsăritul
Dar eu doar stau...crezând că infinitul
Este-ncuiat în existența mea...

Și totuși simt că-n lumea asta
Atât de crudă uneori
Găsesc în mine o putere ce nu-i a mea
Și îmi ridic privirea înspre zori...

O, frate-al meu iubit
De-ai știi cât de profund tu m-ai rănit
Eu știu...și tu ești ca și mine
Căci sarcina ce-o porți e grea...

Dar... să privim cu ochii milei
Spre fiecare fiu al zilei...
Căci fiecare săgeată aruncată
Se-oprește-a Lui inimă curată...

Îi simt curatele suspine
Și le aud cum freamătă în mine
Și mă cutremur de-a Lui iubire
Ce ne-o revarsă spre sfințire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu