Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

marți, 16 august 2011

Dor...

Mi-e dor sa simt in suflet dorul
Mi-e dor de pace si Cuvantul
Mi-e dor sa fiu in mine iara
Sa fiu departe de tot gandul
Ce in adanc ma impresoara....


Mi-e dor sa vad in mine-un cer senin
Mi-e dor sa aud Cuvantul cel blajin
Ce imi graia candva neincetat
Dar azi....de El m-am departat...

Si El ma cheama si acum
Dar eu departe sunt de Drum
Dar tot aud o soapta lina
Si in adanc El dorul imi alina
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu