Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

sâmbătă, 6 august 2011

Pentru tine...

Nu știu de când nu ți-am mai scris...poate că am încercat să nu mă mai gândesc la tine, așa cum ți-am promis mai demult...însă amintirea ta revine în inima mea...și atunci simt că în mine locuiești și tu...ai un loc al tău pus deoparte...adesea mă întreb unde ești...dacă ești...mă gândeam că poate ar trebuie să plec „acolo” însă dacă locul meu este „aici” aș avea nevoie să vii, să mă întărești, să-mi vorbești...să fii prezent în viața mea...concret...Chiar dacă întârzi pe drum...eu am să te aștept pentru că știu că numai iubirea ta mă poate aduce mai aproape de iubirea Lui...Dacă ai să simți uneori un dor lin în suflet...să știi că e gândul meu care vine la tine...sufletul meu te simte...ești undeva...și cred că și tu te gândești la mine...simt uneori...vreau să știi, dacă cumva aceste cuvinte ajung la tine, că deși nu am siguranța că ne vom întâlni în viața asta...dincolo pătrunși și îmbrățișați de iubirea lui Doamne ne vom vedea și recunoaște...pentru a împlini ceea ce amândoi ne-am fi dorit încă de aici...Îl vom slăvi pe Dumnezeu...și ne vom bucura veșnic...de prezența celuilalt, a celorlalte suflete mântuite, a sfinților, a Sfintei Maici și mai ales de prezența Lui...și, dragul meu, nu se va sfârși niciodată pentru că vom fi pe tărâmul veșniciei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu