Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

duminică, 7 noiembrie 2010

Mi-e dor de voi

Mi-e dor sa fiu alături lângă voi
Mi-e dor să fiu ferit de ploi
Mi-e dor să vad în chipul vostru drag
Al vieții pline de-ncercări șirag

Mi-e dor să vă strâng în brațe
Mi-e dor de zile călduroase
Ce lânga voi am petrecut
Întrega viață ce-am avut...

Mi-e dor s-aud cuvinte dulci
Mi-e dor sa știu că la rascruci
Sub brațul tău iubit părinte
Sunt purerea ferit de neputințe...

Mi-e dor s-aud cuvântul ce m-a încălzit
Când de dureri fost-am biruit
Mi-e dor sa fiu mereu alături lângă voi
Mi-e dor de voi, parinții mei...
Stefan Hrusca - Enigmatici si cuminti

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu