Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

marți, 8 noiembrie 2011

O, câtă bucurie!


O, câtă bucurie
În Ceruri s-a făcut
Căci multă mântuire
Prin Fiul s-a adus
Iar îngerii toți astăzi
Sunt prăznuiți cu dor
Și inimile noastre cântă
Cu sfânt și preacurat fior
Și azi...cât de frumos
E soarele pe Cer
Și ce lumini curate
Dintr-însul izvorăsc
Iar tot ce până astăzi
Credeam că nu cunosc
Se pune înainte
Nemaifiind mister...
O, Doamne câte lacrimi
Din ochii mei azi curg
De multă bucurie,
Adânc azi mă pătrund
Și parcă cresc din mine
Aripi de dor curat
Și sufletul de astăzi
Deloc nu e pătat
Preabunul meu Părinte
Stăpâne și Cuvinte
Mi-ai ascultat de-a pururi
Fierbintea rugăminte
Genunchii-i plec la Tine, Doamne
Ca să reverși în mine
Prealina împăcare
Iubitul meu Părinte
Coboară-Te întru a mea sine
De astăzi înainte
Să viețuiești cu mine...
Să moară eul meu lăuntric
Și să grăiesc Cuvinte:
„De astăzi înainte nu mai trăiesc în mine
De astăzi înainte eu m-am născut în Tine!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu