Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Fragment din om


Când sufletul mi se oprește din alergare
Iar cerul nu mai e pictat cu soare
La mine în adânc eu mă retrag
Gândind la Domnul meu cu drag...

Încerc să mă culeg din căile străine
Dar ochii nu îndrăznesc să-i mai ridic spre Tine
Căci știu că sunt mult prea departe
Și viața mea e doar o noapte

Și-aș vrea să vreau să fug de lume
Să port în mine-un singur Nume
Și să mă las în ale Tale brațe
Cu-ncredere și cu speranță...

Și vad în mine ca într-o lumină
Preagreaua și cumplita vină
Căci Tu mă chemi la nemurire
Iar eu nicicând n-ascult de Tine...

Ridică-mă din neputință, Doamne
Învață-mă să Te iubesc, Părinte
Și curațește-mi mintea, Sfinte
Și dă-mi să te ascult, Cuvinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu