Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Amintiri din viitor



Când te-ai ivit în calea vieții mele,
Eram cu totul în intuneric
Orbită fiind de gânduri grele
Căci nu puteam să văd lumina.
De multe ori am cugetat
Că Domnul Sfânt a și uitat
Curata rugăminte
Ce către El-nălțam fierbinte,
În fiecare ceas.
Dar nu...Preabunul
Îți pregătea cărarea
O curăța de spinii
Întunecatelor patimi;
Pentru ca găsirea noastră
Să fie-nfășurată
De dragostea divină
Adâncă, caldă, lină.
Și când ți-am întâlnit privirea,
Curată și senină,
Simțit-am cum înlăuntru-mi se năștea
Un simțământ duios
Ce-mi amintea
De Cel ce-i bucuria mea.
Și când gigaș ținut-ai mâna mea
Am cunoscut că... te-am aflat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu