Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

duminică, 25 martie 2012

Unui om special...

Am sa pastrez de-a pururi intru mine
Caldura ta si dragostea de tine
Caci mi-ai dovedit din plin
Ca viata asta nu este doar venin
Cand ma luai in brate
Si imi spuneai convingator
Ca imi vei fi alaturi
Si tu..m-ai invatat sa zbor...
Mi-ai aratat ca soarele este mereu pe cer
M-ai invatat lupt spre-a castiga
Si-am descoperit treptat ca soarta mea e-n mana Sa
Iti multumesc iubitul meu parinte
Ca m-ai iubit, ca m-ai ferit de suferinte
Ca te-ai jertfit sa-mi fie mie bine
Si uitat sa te traiesti pe tine...
Acolo Sus El vede simtirea ta de tata
Si va raspunde cu dragoste Lui curata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu