Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

sâmbătă, 1 august 2015

Mi-e dor

Mi-e dor de Tine, mi-e dor sa Te privesc
In lumea rece dintru mine in care ratacesc.
Mi-e dor in zorii zilei sa fii in gandul meu
Asa cum in pruncie Tu ma trezeai mereu.  


Mi-e dor de-a ta caldura ce ma incalzea
Cand sufletu-mi de gheata deplin ma ingheta.
Mi-e dor cu umilinta sa plec genunchii mei
Sa fiu ca unul din cei ce sunt ai Tai.


Mi-e dor sa ascult in noapte Cuvantul Tau duios
Ce auzeam adesea...atat de lin,frumos.
Mi-e dor sa fiu cu Tine,sa te ascult din nou 
Asa cum in pruncie te ascultam mereu.


Trezeste-ma Parinte, trezeste-ma din somn
Deschide-mi ochii Sfinte sa Te privesc din nou.
Si pune intr-al meu suflet sa ploua iar din Cer
Cu roua innoirii, pe sufletu-mi stingher.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu