Ca o dulceață minunată de psalm,
dragostea lui Dumnezeu ne împresoară.
Ca o cântare îmbalsămată,
de peste tot bucuria vieții ne înfășoară.
Și inimile noastre însetoșate
sorb din adânca înfiorare,
ca peștii în apele afundate,
muzica binecuvântării Sale.
(Ieroschim. Daniil Tudor, 30 mai 1953, Sihăstria Neamț)

Cautati si ...veti afla

miercuri, 16 februarie 2011

Tu...

Tu...ești un om cald cu suflet blând. Acesta este unul dintre lucrurile pe care le apreciez cel mai mult la tine.
Tu...când zâmbești,ai un chip transfigurat...parcă din altă lume în care mă transpui și pe mine.
Tu ... știi să cânți frumos...cântările psaltice pe care le interpretezi cu atâta dăruire mă aduc cu inima mai aproape de El. Îți mulțumesc pentru asta!
Mâinile tale, când mă cuprind în îmbrățișare, mă fac să ma simt protejată și ferită de orice rău și primejdie...
Aud adesea înlăuntrul meu vocea ta caldă...aud cum mă chemi...și știu că și tu auzi cum te chem eu...
Așteaptă-mă...am să vin curând...sunt pe drum...

2 comentarii:

  1. Nu se poate spune în cuvinte cât de frumoasă şi tainică este această povestioară. Este o capodoperă literară. În puţine cuvinte un lucru atât de măreţ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea adevarata si curata, pe care inca nu am trait-o, este ea insasi un lucru maret...:)

    RăspundețiȘtergere